امام جماعت رکن اصلی در موفقیت یک مسجد است

حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: امام جماعت رکن اصلی در موفقیت یک مسجد است و این موضوع را در سمت‌های مختلف که داشته ‌ام، از نزدیک لمس و مشاهده کردم.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا تقوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عوامل مختلفی در موفقیت یک مسجد اثرگذار هستند، اظهار کرد: امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی هنری و خادم، همه در موفقیت و تحقق اهداف یک خانه خدا بسیار موثر هستند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بنده مدتی در مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز مسولیت داشتم و در سمت های دیگر نیز این حقیقت را لمس و از نزدیک مشاهده کردم که امام جماعت رکن اصلی در موفقیت یک مسجد است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی برسد که همه ائمه جماعات مساجد تمام فکر و ذکر و دغدغه شان، مسجد باشد و از صبح تا شب در مسجد حضور داشته باشند که قطعا این حضور و پیگیری کارهای مسجد، در موفقیت مساجد مهم ترین نقش را خواهد داشت.

 

تقوی یادآور شد: دلیل آنکه بسیاری از ائمه جماعات از شهرت خوبی برخوردار شده اند و مردم به آنها اعتماد دارند، حضور مستمر در مساجد به ویژه در هر نوبت نماز است. این موضوع باید سرلوحه کار همه روحانیونی که امام جماعت هستند قرار گیرد.

 

کد خبر 1162321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha