برگزاری برنامه «نهضت تفسیر قرآن کریم» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در ایام رمضان

شجاعی گفت: برنامه «نهضت تفسیر قرآن کریم» هر روز، یک ساعت قبل از نماز ظهر و با حضور اساتید کشوری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در ایام ماه مبارک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی  شجاعی»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) ضمن اعلام ویژه برنامه ‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم از ساعت 14 تا 15 از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) روزانه برگزار می شود که از شبکه چهار، کوثر و فارس نیز پخش زنده دارد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: شهرداری شیراز برای تردد زائران در شیراز به این حرم مطهر به منظور شرکت در جز خوانی قرآن کریم اتوبوس رایگان در نظر گرفته است.

وی از برگزاری برنامه «نهضت تفسیر قرآن کریم» نیز خبر داد و بیان کرد: این برنامه هر روز یک ساعت قبل از نماز ظهر و با حضور اساتید کشوری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در ایام ماه مبارک برگزار می شود.

شجاعی ضمن اعلام سایر برنامه ها به مناسبت ایام مبارک رمضان گفت: برنامه «حلقه‌ های معرفت» ویژه بانوان، کرسی ‌های مشاوره اسلامی برای عموم مردم، ویژه برنامه کودک و نوجوان در صحن های مختلف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برپایی کرسی‌ های پاسخگویی به شبهات مسائل شرعی و شبهات دینی و برگزاری مراسم شب های احیا در جمعه های ماه مبارک رمضان با مشارکت نهادهای فرهنگی و مردم و ... از برنامه هایی است که حرم مطهر شاهچراغ (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 1162340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha