معرفی کارکنان شهرداری شیراز به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز برای تحقق شعار سال

طاهری گفت: از شهردار شیراز خواستار معرفی کارکنان مشتاق و مستعد به امور تحقیق و توسعه شهرداری شیراز به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز هستیم تا با انجام اقدامات انقلابی برای طرح ها و لوایح، زمینه تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سومین حرم اهل بیت (ع) در نوروز میزبان گردشگران فراوانی بود که به همت شهرداری شیراز و علیرغم ورود این حجم گردشگر پس از 2 سال ممنوعیت سفر ناشی از کرونا ایمنی و آرامش خوبی برای گردشگران فراهم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: تا دست یابی به شاخص های مطلوب یک جهان شهر زیارتی-سیاحتی فاصله داریم و باید نقاط ضعف و قوت شیراز را برای پذیرایی مطلوب از گردشگران و تامین امنیت و ایمنی لازم شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: نقاط ضعف در شیراز در نقاط گردشگری، معابر، زیارتگاه ها و ... باید شناسایی شده و برای رفع آنها برنامه ریزی و تلاش شود.

طاهری ضمن تشکر از شهردار شیراز برای رسیدگی و سرکشی به مراکز ارائه خدمات نوروزی بیان کرد: بازدید میدانی شهردار ما علیرغم شکستگی در ناحیه دست مایه تقدیر و مباهات است.

وی با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین گفت: شهید سپهبد سلیمانی ایران را قرارگاه حسین ابن علی (ع) توصیف کرد و جمهوری اسلامی را حرمی دانست که اگر این حرم ماند، دیگر حرم ها نیز می مانند.

طاهری با اشاره به شعار سال ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت حکیمانه ای، سال 1401  را «سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی» نامگذاری فرموده اند و شورای اسلامی شهر شیراز باید تمام تلاش خود را در این خصوص به انجام برساند.

وی تاکید کرد: از شهردار شیراز خواستار معرفی کارکنان مشتاق و مستعد به امور تحقیق و توسعه شهرداری شیراز در رشته های مرتبط با مدیریت شهری به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز هستیم تا با تمرکز بخشی و انجام اقدامات انقلابی برای طرح ها و لوایح، زمینه تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی را فراهم کنیم.

کد خبر 1162342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha