دعوت فرماندار بندر آستارا برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی

رضایی‌پور از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آستارا دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۱۴ فروردین) در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان،اظهارکرد: مشکلاتی در شهرک صنعتی آستارا وجود دارد که تمامی مسئولان ذیربط برای برطرف کردن آن همت ویژه داشته باشند.

 

فرماندار بندر آستارا با تاکید بر حمایت از تولید در کشور، افزود: آستارا ظرفیت‌های خوبی در بخش تولید دارد و باید به داد تولید این شهرستان رسید.

 

وی از مدیران متولی برای لمس مشکلات تولیدکنندگان و بررسی برطرف کردن آنها دعوت بعمل آورد و تصریح‌کرد: مسئولان در رفع نگرانی‌های شهرک صنعتی آستارا همکاری و مساعدت ویژه داشته باشند.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه تمام تلاش و سعی دولت کار و کرامت در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان است، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این جهت در حال پیگیری است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه شهرک صنعتی هودول این شهرستان با ۲۰ هکتار مساحت دارای ۳۹ واحد صنعتی است، افزود: ۲۲ واحد این شهرک فعال، ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در حال تاسیس و ۷ واحد آن راکد است.

 

وی تصریح‌کرد:۱۵۰ نفر به طور مستقیم در شهرک صنعتی بندر آستارا مشغول به فعالیت هستند.

 

رضایی‌پور از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آستارا دعوت بعمل آورد و خاطرنشان‌کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در آستارا از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی و توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی و رشد واحد‌های دانش بنیان دعوت می‌کنم و تمام پشتیبانی‌های دولت را برای رونق اقتصادی و حضور آن‌ها در بندر آستارا به کار خواهیم بست.

کد خبر 1162351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha