اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف رفع مشکلات مددجویان در ماه رمضان

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه طرح مفتاح الجنه باحضور خیران، فرمانده سپاه، امام جمعه، فرماندار با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای مازندران برگزار می شود، گفت: خیران ومسئولان از وضعیت خانواده های تحت حمایت باخبر شده و در صدد رفع مشکلات برمی آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۴فروردین) در دیدار با «عبدالرضا بابایی» فرماندار نکا ضمن تشریح فعالیت های کمیته امداد مازندران در ماه رمضان اظهار کرد: برپایی میز خدمت یکی از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: دیدارهای مفتاح الجنه با مددجویان و بررسی مشکلات آنان، اطعام مهدوی نیز از دیگر برنامه ها است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه با حضور خیران، فرمانده سپاه، امام جمعه، فرماندار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمام شهرهای مازندران برگزار می شود، گفت: خیران و مسئولان از وضعیت خانواده های تحت حمایت باخبر شده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و  درصدد رفع  آن بر می آیند.

 

وی تصریح کرد:این طرح در طول ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد مازندران انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: با هم افزایی و کمک های مردمی بسیاری از مشکلات نیازمندان رفع می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: دو هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و ۹هزار و۷۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند و جذب حامی طرح اکرام نیز در ماه مبارک انجام می شود.

 

وی بیان کرد: ۸۰هزار خانوار در استان تحت حمایت قرار دارند و از خدمات بهره مند هستند.

 

کد خبر 1162368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha