امسال فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای مردم اندیمشک فراهم می‌شود

جهانگیری گفت: با پروژه‌های اشتغالزایی بسیار مهمی که در شهرستان اندیمشک در دست احداث است و تعدادی از آنها که در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای مردم فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه یکشنبه (۱۴ فروردین) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی، بهار دل‌ها، میهمانی خداوند، بهار قرآن و ماهی است که درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز می شود که باید از این ماه پربرکت و نورانی، نهایت استفاده را ببریم.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه برنامه جزء خوانی قرآن کریم  امسال در ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب در یادمان شهدای گمنام شهرستان اندیمشک با حضور عموم مردم مؤمن و خداجوی برگزار می‌شود افزود: مراسم محوری شب‌های قدر به مدت سه شب در محل مصلای جمعه اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: مردم و مسئولان اندیمشک عملکرد قابل قبولی در استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز داشتند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه تمامی مسئولان باید با برنامه‌ریزی، همت جهادی و تلاش شبانه‌روزی در جهت اجرای شعار سال اقدام کنند تصریح کرد: با وجود وحدت در شهرستان اندیمشک در حال پیشرفت و توسعه هستیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در سال جدید با وحدت، تعامل، پشتکار و با روحیه جهادگرانه در جهت رضایتمندی مردم کار کنند.

 

وی با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان اندیمشک در سال جدید با شتاب بیشتری حرکت می‌کند عنوان کرد: با پروژه‌های اشتغالزایی بسیار مهمی که در این شهرستان در دست احداث است و تعدادی از آنها که در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای مردم فراهم خواهد شد.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی پیش آمده و به ضیافت الهی دعوت شده‌ایم که باید به خوبی از این فرصت استفاده کنیم.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم آتش گناه دامن همه را خواهد گرفت بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین در درون خانواده و در جامعه است.

 

وی خاطر نشان کرد: روزه‌خواری در ملاء عام حرام است و ضرورت دارد نیروی انتظامی و دستگاه قضا با افرادی که این اقدام را انجام می‌دهند، برخورد کند.

 

کد خبر 1162390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha