دیدار مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با هنرمندان پیشکسوت بهمئی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر در شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیر مسلمی نیا گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر شهرستان بهمئی دیدار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن عرض تبریک سال جدید به همه هنرمندان، آنها را انسان هایی دانست که مورد لطف و رحمت خداوند قرار گرفته که نعمت خلق اثر هنری ویژه تر جلوه می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با ماندنی رگبار مقدم ضمن تبریک سال نو، گفت: زحمات شما در حوزه فعالیت های نویسندگی قابل تقدیر و تحسین بوده و در حوزه چاپ و نشر این کتاب بعد از ویرایش کامل مساعدت های لازم را خواهیم داشت.

امین درخشان در دیدار با فریدون مختاری پیشکسوت هنرهای نمایشی ضمن تبریک سال نو، بیان داشت: هنرمندان را در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری که فعالیت های هنری آنها چه در فضای حقیقی و چه به صورت مجازی بسیار خوب تلقی نمود و گفت قطعا کار همه هنرمندان دیده خواهد شد و آنها که قابل تقدیر و تشکر هستند از آنها تجلیل خواهند شد.

وی در دیدار با شاعر پیشکسوت و ملی شهرستان ضمن تبریک سال جدید هنرمندان به ویژه حوزه شعر، گفت :اگر بتواند این هنر ناب را در مسیر درست هدایت نماید در عرصه مختلف اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود و شاعرانی که توانایی چاپ و نشر کتاب را دارند اقدام کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه نویسندگان حمایت خواهد کرد.

 

 

 
کد خبر 1162422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha