برگزاری جشنواره بازار خیریه رمضان با مشارکت ۲۵۰ شرکت در دمشق

جشنواره بازار خیریه رمضان با مشارکت ۲۵۰ شرکت در شهرک قدیمی نمایشگاه ها در دمشق آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، جشنواره بازار خیریه رمضان با عنوان «سوریه بتجمعنا» و با همکاری اتاق صنایع دمشق  دمشق و حومه آن و اتاق بازرگانی در استان دمشق آغاز شد.

در این جشنواره که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، 250 شرکت ملی صنعتی و تجاری مشارکت دارند. شرکت کنندگان در این جشنواره  محصولات متنوع غذایی از جمله قنادی، کنسرو، شیرینی، ماکارونی و مربا، انواع شوینده‌ها، پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، چرم و لوازم برقی خانگی را ارایه می دهند.

 

دکتر محمد سامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجه می گوید: این جشنواره و سایر جشنواره های خرید، فرصتی را برای فروش مستقیم از تولیدکننده برای مصرف کننده و شکستن برخی از حلقه های واسطه فراهم می کنند که این واسطه ها باعث اضافه شدن  قیمت ها می شوند.

 

الخلیل می گوید: تعدادی از این شرکت ها پیشنهادهایی را به نسبت متنوع کمتر از بازار از 15 تا 25 درصد ارایه می دهند. علاوه بر پیشنهادهای تبلیغاتی که به بازاریابی محصول در طول این نمایشگاه کمک می کند.

 

زیاد الصباغ، وزیر صنایع سوریه براهمیت برگزاری این جشنواره که کالاهای متنوع متناسب با ذائقه مصرف کنندگان دارد، گفت: همکاری همه شرکت کنندگان در یک کار خیرهانه برای کاهش بار از روی دوش شهروندان سوری انجام می شود.

 

از سوی دیگر، وسیم قطان امین، رئیس اتحادیه اتاق بازرگانی سوریه گفت: مشارکت گسترده شرکت ها با هدف تامین بیشتر مواد مورد نیاز شهروندان سوری با قیمت پایین انجام می گیرد.

گفتنی است، آماده سازی این جشنواره دو ماه کامل با هدف تامین کالاهای مورد نیاز با قیمت پایین به طول انجامیده است.

کد خبر 1162489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha