فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار نقش مهمی در تحقق منویات رهبری دارد

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: فعالیتهای فرهنگی تاثیرگذار می تواند نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حجت الاسلام حسین ابراهیمی» در دیدار نوروزی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در محل دفتر امام جمعه شهرستان  برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: فعالیتهای فرهنگی تاثیرگذار می تواند نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری بویژه نقطه نظرات ایشان در خصوص شعار سال ایفا نماید.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه افزود: ایجاد همدلی و مودت میان دستگاههای فرهنگی با توجه به محدودیت اعتبارات و امکانات ضروری است و همگان باید به آن توجه داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه با هم افزایی میتوان بسیاری از نواقص را پوشش دهیم، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت خیرین  و افراد علاقمند به فعالیتهای فرهنگی از دیگر راهکار رونق این بخش است.

 

در ادامه این دیدار، «احمد جوانمرد» نیز ضمن تبریک سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان به ارائه گزارش از برنامه های این اداره در این ایام مبارک پرداخت و گفت: ما همواره در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان تلاش می کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های همچون محافل انس با قرآن کریم، جزءخوانی قرآن و ... در مساجد و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار می شود.

 

کد خبر 1162541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha