تردد وسایل نقلیه در شیروان افزایش یافت

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: در ایام نوروز امسال تردد وسایل نقلیه در شیروان افزایش یافت.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: علت افزایش تردد در مقایسه با سال گذشته، افزایش تعداد مسافران پس از دو سال از شیوع کرونا بوده که روزانه بیش از 31 هزار تردد وسایل نقلیه در ورودی های شهرستان ثبت شده است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان خاطرنشان کرد: از 25 اسفندماه تا 14 فروردین ماه امسال، تردد وسایل نقلیه در ورودی جاده های اصلی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 90 درصد افزایش داشته است.

 

جوان عنوان کرد: طی این مدت 591 هزار و 613 تردد وسایل نقلیه در ورودی و 504 هزار و 352 تردد در خروجی شهرستان ثبت شده که روزانه 30 هزار تردد در خروجی شهرستان صورت گرفته و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد خروجی ها افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین پیک تردد وسایل نقلیه در روز پنجم فروردین ماه انجام شده است، اضافه کرد: بیشترین تردد این شهرستان در محور بجنورد-شیروان و بالعکس ثبت شده است.

 

وی تصریح کرد: در این ایام ایستگاه های اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی در نقاط مختلف شهر برپا شده بود که 30 نفر نیروی این اداره در قالب سه نوبت کاری در این ایستگاه ها مستقر  بودند.

 

 

کد خبر 1162545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha