برگزاری محافل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند

بحیرایی از برگزاری محافل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور اساتید ، قاریان و حافظان قرآن همه روزه در مصلی و آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند خبر داد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز شهرستانی و کشوری از اول ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

 

مسئول بنیاد قرآن و واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه شهرستان نهاوند افزود: برگزاری آیین جزء خوانی قرآن کریم همه روز ساعت 18 در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند همراه با ارائه تفسیر و مفاهیم آیات توسط اساتید برجسته قرآنی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری اندیشه تخصصی قرآن و عترت شهرستان نهاوند در طی ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع قرآنی از جمله جلسات قرآن و تفسیر را برگزار می کند.

 

بحیرایی ماه رمضان را بهترین فرصت خودشناسی و خداشناسی دانست و گفت: "تفکر در آیات قرآن کریم" بالاترین عبادت در ماه رمضان است، و به همین دلیل تا می‌توانید در این ماه قرآن تلاوت کرده و در آیات آن، تدبر و دقت کنید.

 

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه خدا و ماه ضیافت الهی است، اظهارداشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «یَـأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱذکُرُواْ ٱللَّهَ ذِکرا کَثِیرا وَسَبِّحُوهُ بُکرَة وَأَصِیلاً» ای کسانی که ایمان آورده‌اید، زیاد به یاد خدا باشید.

 

کد خبر 1162552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha