سفره های کریمانه افطاری در مساجد گسترده می شود

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده ویژه ایام ماه مبارک رمضان توسط فعالان کانون های مساجد استان، گفت: این برنامه ها با پذیرایی از روزه داران پای سفره های ساده افطاری و دستگیری از نیازمندان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به برنامه کانون ها در ایام ماه مهمانی خدا اشاره کرد و گفت: در این ماه محافل جزءخوانی قرآن و جلسات تفسیر با حضور قاریان برجسته استانی، ویژه خواهران و نیز برادران به صورت حضوری و همچنین در فضای مجازی در روزهای ماه رمضان، برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در هر روز از ماه مبارک رمضان فعالان کانون های مساجد استان با مشارکت خیرین میزبان روزه داران خواهند بود و پای سفره های کریمانه و ساده افطاری از میهمانان خدا در این ایام پذیرایی می کنند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، حضور مدیران کانون های فعال در برنامه های تلویزیونی ویژه افطار و معرفی فعالیت ها و اقدامات انجام شده و قابلیت های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای سرود توسط هنرمندان نوجوان گروه های سرود استان را نیز نام برد.

 

شیرازیان اظهارکرد: تهیه بسته های معیشتی، ذبح گوسفند و توزیع بسته های گوشت قربانی نذری و دستگیری از نیازمندان، تهیه غذای گرم و توزیع بین خانواده های نیازمند در وعده های افطاری و سحر را نیز به دیگر فعالیت ها افزود.

 

وی همچنین اجرای مسابقات فرهنگی اذان و مسابقات قرآنی، برگزاری مسابقات هنری عکاسی، بازدید از فعالیت های کانون ها و تقدیر از فعالان قرآنی و خادمین مسجد را از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد استان نام برد.

 

 

کد خبر 1162558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha