مراکز اهدای خون اردبیل بعد از افطار باز خواهد بود

دژکام گفت: مراکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی بعد از افطار از ساعت ۲۱:۳۰ تا یک بامداد برای اهداکنندگان خون باز خواهد بود.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حلول ماه مبارک رمضان را خدمت همه روزه داران تبریک و تهنیت عرض می کنم و از همه شهروندان دعوت می شود تا در این ماه عزیز برای کمک به بیماران در اهدای خون همت بیشتری داشته باشند تا نیازهای فرآورده خونی آنها بتوانیم فراهم کنیم.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: مراکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 7:30 صبح تا  13 ظهر و بعد از افطار از ساعت 21:30 تا یک بامداد برای اهداکنندگان خون باز خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بسیاری از بیماران نیازمند خون هستند و این یک نیاز همیشگی است و امیدواریم هموطنان بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

 

دژکام بیان کرد: البته سایر مراکز خون در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و خلخال نیز آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است.

 

وی اظهار داشت: داشتن کارت ملی جزو ضروریات برای اهدای خون است و از همه مراجعه کنندگان درخواست می شود تا کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

 

مدیر کل انتقال خون استان تاکید کرد: از همه شهروندان دعوت می شود تا در این حرکت انساندوستانه مشارکت داشته باشند و از بیماران نیازمند خون حمایت کنند.

 

کد خبر 1162583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha