سفره ساده افطار در ۳۰ مسجد شهر رشت برپا می‌شود

علوی مشارکت در برپایی سفره افطاری ساده در ۳۰ مسجد شهر رشت را برنامه‌های رمضانی شهرداری برشمرد و گفت: ویژه برنامه عید رمضان با حضور هنرمندان و با همکاری گروه‌های مردمی از امشب( ۱۵ فروردین) در ۱۰ مسجد رشت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید امیرحسین علوی » امروز(دوشنبه، ۱۵ فروردین) در جمع خبری با محوریت تشریح برنامه‌های شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های قرآنی خوبی برای بهره‌مندی روزه داران با مشارکت سایر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

 

شهردار رشت برگزاری سی روز محفل انس با قرآن کریم در پیاده راه فرهنگی رشت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و افزود: این محفل امسال در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی که به صورت هر ۱۰ روز و برای هر ۱۰ جزء قرآن کریم اجرا می‌شود اظهارداشت: نفرات برگزیده این مسابقه در آئین اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

علوی برگزاری نمایشگاه مشق نور را از دیگر برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان برشمرد و از برپایی نمایشگاه فرهنگی و قرآنی ویژه فروش محصولات فرهنگی از ۱۹ فروردین در سبزه میدان رشت خبرداد.

 

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با شرکت قاریان برجسته اعلام کرد: یک محفل انس با قرآن هم در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاری برجسته کشور از کرمان در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار خواهد شد.

 

علوی مشارکت در برپایی طرح افطاری ساده در ۳۰ مسجد شهر رشت را از دیگر برنامه‌های این ماه خواند و اذعان کرد: ویژه برنامه عید رمضان با حضور هنرمندان و با همکاری گروه‌های مردمی از امشب( ۱۵ فروردین) در ۱۰ مسجد اجرا می‌شود.

 

به گفته وی برگزاری بزرگترین دوره مسابقات جام رمضان به صورت محله محور با همکاری کانونهای مساجد، کمک به هیئتهای مذهبی، پخش ویژه برنامه شهر باران شهر قرآن، تلاوت مجلسی قرآن کریم از ساختمان ساعت شهرداری رشت و اقامه اذان ظهر توسط قاریان برجسته از دیگر برنامه‌های ماه رمضان شهرداری رشت است.

کد خبر 1162612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha