ساخت ۴۰۰ واحد برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد را در قالب تفاهم نامه در طرح نهضت ملی مسکن

شمس از ساخت ۴۰۰ واحد برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد را در قالب تفاهم نامه در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: نهضت ملی مسکن، جنگ با دلالان و جنگ با مفسدین بخش مسکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ناصر شمس»، امروز (دوشنبه 15 فروردین) در جلسه مدیران پاسخگو که در سالن «شهید قاضی»، استانداری فارس برگزار شد، گفت: استان فارس اولین استان در کشور بود که قرارگاه جهادی مسکن راه اندازی کرد و از حدود چهار ماه پیش این قرارگاه شکل گرفت و هدف آن سرعت بخشیدن به ساخت مسکن و اجرای طرح نهضت مسکن است.

دبیر قرارگاه جهادی مسکن فارس با اشاره به اینکه آنچه که تا امروز اتفاق افتاده اینست که 280 هزار نفر در سامانه ها ثبت نام کردند و واجدین شرایط پایش شده اند و در برخی از شهرستان ها تا 50 درصد و در برخی از شهرستان ها کاملا پایش انجام شده است، تاکید کرد: در گام اول تامین زمین برای این طرح انجام شده است و 70 درصد زمین در نقاط مختلف فارس نهایی شده است و مابقی تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون در رتبه 21 کشور هستیم و سعی داریم تا شهریور به پنج استان اول کشور برسیم، تاکید کرد: به جز شیراز در همه شهرهای استان بیش از 90 درصد زمین تامین شده است و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه مسئله تامین زمین حل شود.

شمس افزود: نهضت ملی مسکن تمام تلاشش را می کند برای آنانی که مسکن ندارند، مشکل کنونی برخی افراد اثبات حقانیت فرد است.

وی از ساخت 400 واحد برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد را در قالب تفاهم نامه در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد، افزود: نهضت ملی مسکن، جنگ با دلالان و جنگ با مفسدین بخش مسکن است.

کد خبر 1162664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha