برگزاری محافل انس با قرآن توسط کانون شهید مفتح در ماه رمضان

حجت الاسلام داوری گفت: محافل انس با قرآن توسط کانون شهید مفتح به صورت منزل به منزل در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از 300 نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر  با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری  شهید مفتح افزود:برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا می شود که این فعالیتها در ماه رمضان امسال نیز ادامه دارد.

 

وی  از برگزاری محافل انس با قرآن  با حضور اعضای کانون به صورت منزل به منزل خبر داد و گفت: این محافل با همکاری اهالی روستا هر شب در منازل اعضای کانون برگزار می شود.

 

 وی  همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن ویژه خواهران کانون بعد از نماز مظهر و عصر در فضای مسجد خبر داد و گفت: در ابن محافل نیز اعضای کانون خواهران از برنامه های قرآنی بهره مند می‌شوند.

 

حجت الاسلام داوری همچنین از پیش بینی توزیع بسته های معیشتی با کمک خیران و نیکوکاران و به همت کانون شهید مفتح در ایام ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: قرار است این بسته ها در شب های قدر در بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

 

 وی توزیع غذای گرم و افطاری در شب های قدر را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایا م ماه مبارک رمضان دانست.

 

 وی اضافه کرد:  برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شب 15 ماه رمضان، برگزاری مراسم احیای شبهای قدر با حضور اعضای کانون و مردم در مسجد و همچنین برپایی حلقه های صالحین و نشستهای بصیرتی نیز به صورت هفتگی از دیگر برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

کد خبر 1162695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha