رمضان فرصتی برای آشنایی مردم با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است

مدیر خانه قرآن نور الهدی شهرستان سقز گفت: ماه رمضان مناسب‌ترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه بانوان نوجوانان و جوانان با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است.

ثریا ابراهیمی مدیر خانه قرآن نور الهدی سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهارکرد: ماه رمضان مناسب‌ترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه بانوان  نوجوانان و جوانان با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است.

 

 

ابراهیمی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان این خانه قرآن عنوان کرد: از جمله برنامه‌های هر ساله خانه قرآن طی ایام ماه مبارک رمضان می‌توان به مراسم جزء‌خوانی قرآن اشاره کرد. این برنامه به صورت ترتیل‌خوانی و جزء خوانی هر روز در نوبت عصر  ویژه بانوان برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به توجه به برپایی کلاس‌های تفسیر آیات، گفت: در طول هفته  سه  روز نیز کلاس تفسیر آیات، ویژه بانوان با بیان نکات سبک زندگی اسلامی و قرآنی  برگزار می‌شود.

 

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌های خانه قرآن بانوان هستند، اضافه کرد: علاوه بر محفل و ختم قرآن  کلاس‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و صوت و لحن، دوره‌های حفظ قرآن نیز برای پسران و عموم  برگزار می‌شود.

 

 

مدیر خانه قرآن نور الهدی سقز اضافه کرد: طرح جلسات خانگی همزمان با ماه مبارک رمضان توسط  خانه قرآن نورالمهدی آغاز شد.

کد خبر 1162705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha