ویژه برنامه نفس های طلایی در تیران برگزار می شود/ایجاد شور و نشاط اجتماعی

ویژه برنامه نفس‌های طلایی همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور افزایش دانش و آگاهی عمومی پیرامون مسائل اجتماعی در مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آگاهی بخشی و افزایش دانش عمومی مردم از جمله کارکردهای مساجد است که ویژه نمازگزاران برگزاران برگزار و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

تشکیل کانون فرهنگی و هنری مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران فرصتی را ایجاد کرد تا با برنامه هایی تحت عنوان پرسمان به صورت هفتگی، نوروز ایمن و سلامت پیش از نوروز و ویژه برنامه نفس های طلایی در ماه مبارک رمضان، شرایطی را برای آگاهی بخشی فراهم سازد.

 

دعوت از کارشناسان اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و مسئولان برای پاسخگویی به مردم و آموزش عمومی در قالب برنامه های مذکور انجام و فرصت خوبی را برای اطلاع رسانی و آموزش عمومی فراهم ساخته است.

 

*ویژه برنامه نفس های طلایی

 

ویژه برنامه «نفس‌های طلایی« همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور افزایش دانش و آگاهی عمومی پیرامون مسائل اجتماعی از جمله این برنامه ها است که به مدت نیم ساعت پیش از اذان مغرب و زمان افطار در مسجد برگزار می شود.

در این برنامه کارشناسان تغذیه، دهان و دندان، مدیران ادارات دولتی، کارشناسان مسائل پیشگیری از آسیب های اجتماعی حضور پیدا کرده و پیرامون مشکلات و معضلات و نیازهای عمومی با مردم گفتگو می کنند.

 

*دوره دوازدهم جشنواره قرآنی آسمانی ها

 

جشنواره قرآنی آسمانی ها از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران است که دوازدهمین دوره آن همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران حفظ، قرائت، اذان، صحیح خوانی نماز، نقاشی، داستان کوتاه، عکس نوشته و طراحی پوستر را از موضوعات این جشنواره اعلام کرد.

 

*گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس کانون امام حسن مجتبی(ع)

 

پانزده سال پیش همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) این کانون فرهنگی و هنری در مسجد قمر بنی هاشم(ع) تیران تاسیس شد و تاکنون فرصت های زیادی را برای رشد و توسعه نسل جدید و جذب به کانون های فرهنگی و هنری فراهم ساخته است.

گرامیداشت سالروز تاسیس این مرکز فرهنگی و هنری همراه با جشن و برنامه های فرهنگی در محل مسجد همزمان با نیمه ماه برگزار می شود.

 

*ایجاد شور و نشاط اجتماعی

 

نشست های کتابخوانی، جزخوانی، قرائت قرآن، سفره افطار و فعالیت های فرهنگی از این قبیل در یک ماه مبارک رمضان انجام می شود و این ماه که به عنوان بهار قرآن است و از جمله مناسبت های خاص سال به شمار می رود با برنامه و تحول و تنوع همراه خواهد بود.

برنامه‌های فرهنگی در این ماه فرصتی برای ایجاد روحیه امید و نشاط اجتماعی است تا اینکه فرصت خوبی برای مردم ایجاد و توشه تقوا نیز کسب می گردد.

زمینه سازی برای حضور نسل جوان و نوجوان در مسجد از مولفه های مهم در برنامه های کانون و مسجد است.

کد خبر 1162711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha