۱۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی ایجاد می شود

حجت الاسلام عالیشاه گفت: بیش از ۱۱هزار فرصت شغلی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای مددجویان ایجاد شد و امسال ۱۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۵فروردین) در دیدار با «علی اصغر میرزایی» فرماندار شهرستان بهشهراظهار کرد: در ماه مبارک رمضان توزیع یک میلیون و ۵۰۰هزار پرس غذای گرم برای افطاری و سحری نیازمندان هدف گذاری شده و آشپزخانه اطعام مهدوی راه اندازی شد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰۰هزار سبد غذایی توزیع می شود و در هر دهه ۱۰۰هزار سبد غذایی توزیع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: ۸۰هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدمات به آنها ارائه می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: مراکز نیکوکاری هم در این ایام با کمیته امداد همکاری دارند و در نظر داریم تا ۲۰ هزار حامی ایتام در ماه مبارک رمضان جذب کنیم و در تلاشیم تا سرانه ایتام افزایش یابد.

 

وی بیان کرد: برآوردن آرزوی ایتام با کمک خیران در فضای مجازی در هر شهرستان از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است و هر شب  در ماه مبارک رمضان  آرزوی سه نفر از ایتام  برآورده می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: توزیع هشت هزار و ۴۰۰دستگاه لوازم خانگی، توزیع هزار و ۵۰۰سری جهیزیه ،از جمله اقدامات کمیته امداد مازندران در سال گذشته بوده است.

 

وی گفت: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی با کمک خیران و سپاه در دست اقدام است.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه ادامه داد:  بیش از  ۱۱هزار فرصت شغلی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای مددجویان ایجاد شد و امسال ۱۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

 

وی گفت: دو هزار شورای زکات در استان داریم و سال گذشته ۷۵میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: زکات جمع آوری شده در بخش های مسکن، معیشت و... برای مددجویان هزینه شد.

 

وی افزود: همدلی، اتحاد و همراهی خیران و مردم نوعدوست موجب شد تا  در کمک به نیازمندان به موفقیت هایی دست یابیم.

 

 فرماندار بهشهر هم در این دیدار گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان انجام شده است.

 

«علی اصغر میرزایی»‌ ادامه داد: کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان با برنامه ریزی مناسب عمل می کند.

 

کد خبر 1162717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha