بیش از ۳ هزار نفر در آستارا خون اهدا کردند

کریم‌زاده گفت: سال گذشته ۳ هزار ۱۱۴ نفر با مراجعه به پایگاه انتقال خون آستارا، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

«عبدالله کریم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: سال گذشته ۳ هزار و ۶۷۳ نفر برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون آستارا مراجعه کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان‌اینکه از این تعداد مراجعه کننده، ۳ هزار و ۱۱۴ نفر موفق به اهدای خون شدند، افزود: از افراد مراجعه کننده برای اهدای خون ۳۷ نفر زن و مابقی آقا بودند.

 

وی با اشاره به اینکه از مجموع اهدا کنندگان ۵۱۰ نفر برای اولین بار خون اهدا کردند، تصریح‌کرد: یک‌هزار و ۷۴۶ نفر اهدا کننده نیز به صورت مستمر برای اهدای خون مراجعه کردند.

 

کریم‌زاده گفت: از مجموع اهدا کنندگان، ۸۵۸ نفر از افراد باسابقه بودند که با مراجعه به پایگاه خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با اشاره به اینکه نیاز به خون را همیشگی است، افزود: نباید بیماران نیازمند به خون را فراموش کرده و باید به کمک آنها بشتابیم.

 

کریم‌زاده استمرار اهدای خون و فرآورده‌های آن با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی را ضروری دانست و خاطرنشان‌کرد: پایگاه انتقال خون آستارا در محوطه اورژانس سابق میزبان شهروندان برای اهدای خون می‌باشد.

کد خبر 1162728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha