اجرای طرح قرار دوازدهم در آستارا

آزادمرد از اجرای طرح قرار دوازدهم در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۱۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

«اسماعیل آزادمرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح قرار دوازدهم و تهیه بسته‌های معیشتی یک طرح سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه است.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه این طرح با نام و یاد حضرت ولی‌عصر (عج) و به نیت تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت اجرا می‌شود، افزود:  در نخستین مرحله این طرح، ۱۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت‌پوشش مرکز افق نیکوکاری در نقاط مختلف آستارا توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه بسته‌های توزیع شده در بین نیازمندان شامل برنج، گوشت گوسفندی، روغن، رب‌گوجه، ماکارونی، تن ماهی، سیب زمینی، پیاز، پرتقال و سیب بود، تصریح‌کرد: ارزش هر بسته توزیع شده ۷۰۰ هزار تومان است و این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۹۸ میلیون تومان تهیه شده بود.

 

آزادمرد گفت: بسته‌های معیشتی به همت مرکز افق نیکوکاری و حمایت خیرین و جوانان فعال و مهدی یاور آستارایی تهیه شده بود که توسط آنان توزیع شد.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا خاطرنشان‌کرد: این طرح با عنایت الهی تا زمان ظهور حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1162729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha