تعداد بازدید طبیعت دوستان استان سمنان  در نوروزافزایش یافت

گلابیان گفت: تعدادبازدید طبیعت دوستان در ایام نوروزو روز طبیعت سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«بهزاد گلابیان» گفت: در نوروز امسال بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزارنفر مسافر نوروزی از پارکهای جنگلی استان بازدید و استراحت کردند.

 

رئیس اداره جنگل و جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان دارای ۱۵ پارک جنگلی است افزود: همه سالها به دلیل جاذبه های فراوان و چشم اندازه های بسیار زیبا و همجواری با خراسان رضوی و استقبال زاِئران امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) پذیرای طبیعت دوستان و گردشگران بی شماری از اقصی نقاط ایران هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه میزان بازدید طبیعت دوستان در ایام نوروزو روز طبیعت سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰درصد افزایش یافته است اظهارداشت: استان سمنان که همجواری با استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، تهران، مازندران، گلستان و اصفهان را تجربه می کند که مسافران نوروزی برای استراحت پارک های جنگلی استان را انتخاب کرده اند.

 

گلابیان مساحت کلی پارکهای جنگلی استان سمنان را بالغ بر ۵۹۲ هکتار ذکرکردوگفت: با دارا بودن امکانات اولیه از جمله آلاچیق، کباب پز، سرویس های بهداشتی، محل احداث چادر و بازی کودکان سکوی برداشت آب و غیره مکان بسیار مناسبی برای حضور گردشگران، خانواده ها و طبیعت دوستان است.

 

رئیس اداره جنگل و جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: شماره تلفن های ۱۵۰۴و ۱۳۹ ستاد خبری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردم طبیعت دوست است.

کد خبر 1162774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha