اعتلای جایگاه مساجد در دستور جلسه کمیته برنامه ریزی فرهنگی سلطانیه قرار گرفت

به گفته حجت الاسلام حسینی نسب، برنامه های فرهنگی در پنج موضوع اعتلای جایگاه مساجد، فعالسازی شورای فرهنگ عمومی، ارتباط با کودک، جوان و نوجوان، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و جهاد تبیین در طول سال ۱۴۰۱ تدوین و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در اولین جلسه کمیته تدوین و برنامه ریزی فرهنگی شهرستان سلطانیه که با حضور مسئولان نهادها و ادارات فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که بالاترین هدیه الهی یعنی قرآن در این ماه نازل شده و امتیاز ماه رمضان این است ظرفیت پذیرش قرآن را داشته و همچنین شب قدر که عصاره ایام و لیالی است در این ماه قرار دارد.

 


حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه در ماه رمضان درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته و شیطان در غل و زنجیر است، افزود: خداوند در این ماه زمینه بندگی را فراهم و زمینه گناه را رفع کرده است.

 


وی به افضل اعمال در این اشاره کرد و گفت: ترک گناه و اجتناب از محارم افضل اعمال است.

 


حسینی نسب در ادامه به تشریح موضوعات و محورهای برنامه های فرهنگی اشاره کرد و با بیان اينکه برنامه های فرهنگی با همفکری و همکاری نهادهای فرهنگی اجرایی می شود، گفت: برنامه های فرهنگی در پنج موضوع اعتلای جایگاه مساجد، فعالسازی شورای فرهنگ عمومی، ارتباط با کودک، جوان و نوجوان، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و جهاد تبیین در طول سال ۱۴۰۱ تدوین و عملیاتی خواهد شد.

 


در ادامه، اعضای کمیته تدوین برنامه های فرهنگی به ارائه نقطه نظرات در مورد محورها و موضوعات مذکور پرداختند.

کد خبر 1162856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha