از برگزاری مسابقات قرآنی تا توزیع بسته های معیشتی با همت کانون بعثت شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله غبارروبی مسجد و برگزاری محافل قرآنی با همت کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان در حال اجراست.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مراسم غبار روبی مسجد النبی(ص) با حضور اعضای هیأت امنای مسجد، اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و تعدادی از نمازگزارن خواهر و برادر انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی(ص)  شهرستان تویسرکان  به برنامه های  این کانون در ماه مبارک اشاره کرد و افزود: جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه، برگزاری مراسم احیاء شب های قدر همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فضائلی ( استفاده از موضوعات قرآنی مرتبط با شرایط موجود)،  تفسیر قرآن کریم، برگزاری نماز جماعت در هر سه نوبت انحام می شود.

 

وی همچنین به  توزیع 50 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش این مسجد  در طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تهیه سیسمونی برای خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات کانون با همت خیران است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت خاطر نشان کرد: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات قرآنی نیز در مسجد برگزار، که در انتهای این دوره از مسابقات به برگزیدگان جوایزی اهداء می گردد.

 

«خدابخشیان» اظهار داشت:  محفل انس با قرآن نیز روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان برتر شهرستان با حضور فعالان قرآنی مسجد برگزار می شود.

  

 

کد خبر 1162870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha