ماه رمضان یک زمان برای جلا دادن و بهبود خود و رهایی از عادت های بد است

حجت الاسلام محمد پور، گفت: ماه رمضان یک زمان برای جلا دادن و بهبود خود و رهایی از عادت های بد و بهترین زمان برای تقویت روابط خانوادگی و حل اختلافات است.

حجت الاسلام شعیب محمد پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان در تقویم هجری، مقدس ترین زمان است که قرآن در این ماه نازل شد و مسلمانان معتقدند که اعمال خوب در طول ماه رمضان پاداش بیشتری نسبت به هر زمان دیگری از سال دریافت می کنند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه افزود: اعتقاد بر این است که دعا کردن به صورت گروهی در مساجد و یا جاهای دیگر، منافع اجتماعی و معنوی بیشتری را نسبت به دعای تنها دارد و این به مسلمانان فرصت بهتری برای دیدار با یکدیگر و بهبود روابط در جامعه می دهد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد:نزول قرآن، وقوع شب قدر، نزول ملائکه و روح، تقدیر سرنوشت، هرکدام مائده‌های آسمانی و غذا‌های معنوی است و سبب شده ماه مبارک رمضان، به عنوان ماه ضیافت و میهمانی الهی، نامگذاری شود.

 

 

حجت الاسلام محمد پور تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان آئین غبار روبی مساجد شهرستان صحنه به صورت نمادین در مسجد جامعه شهر با حضور مسئولان و مردم انجام و فضاسازی و آراسته سازی محیط داخلی و بیرونی و شست و شوی و نظافت بهداشتی مساجد در آئین غبار روبی مساجد مورد توجه قرار گرفت.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه اظهار کرد: اولین ویژگی و امتیاز ماه مبارک رمضان، نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر خدا (ص) برای نجات و هدایت انسان‌ها در این ماه پربرکت است.

 

 

کد خبر 1162875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha