اعزام  ۸۰۰ مبلغ طی ماه  مبارک رمضان به شهرستان های استان همدان

حجت الاسلام نظیری، از اعزام ۶۷۹ مبلغ بومی و ۱۴۴ مبلغ غیر بومی به شهرستان های استان همدان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدهادی نظیری » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه به دنبال این هستیم ظرفیت تبلیغی چهره به چهره و بیرون مسجد را هم توسعه دهیم ، گفت:  برنامه تبلیغ‌های مختصر چهره‌ به چهره، متنوع و متفاوت  در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و در قالب نمازهای جماعت با سفره‌های افطاری ساده در هر شهرستان مدنظر است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: 369 مسجد فعال شهری و 434 مسجد روستایی در طی ماه مبارک روضان 450 محفل قرآنی و جزء خوانی قرآن را برگزار می کنند.

 

  وی با اشاره به هماهنگی شبکه‌های مبلغین در راستای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد: در این راستا همایش طلایه‌داران تبلیغ با عنوان «روایت امید» با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات کشور برگزار و ساماندهی مبلغین استان انجام و محتواهای تبلیغی به ویژه در راستای جهاد تبیین در اختیار آنها قرار گرفت.

 

وی با اشاره به توسعه محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در استان و با بیان اینکه محافل خانگی و جلسات قرآن کریم در دستور کار قرار گرفت و بخش قابل توجهی از آنها با توجه به فراهم بودن شرایط احیا شد گفت: 106 محفل  مناجات‌خوانی شبانه در راستای انس دوباره مردم با مساجد در فضای استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برنامه‌های شب‌های قدر صورت گرفته است گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی ماه رجب تقریبا در سه شب موفق به برگزاری برنامه اعتکاف شدیم که بنا داریم اعتکاف رمضانیه را خیلی جدی داشته باشیم.


 

کد خبر 1162881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha