تشکیل ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس

جهانگیری، از تشکیل ستاد اجرایی برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « اسمعیل جهانگیری » در جمع اعضای ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس اظهار کرد : ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس برای اجرای برنامه های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس که  دهم اردیبهشت ماه می باشد تشکیل و روند برنامه ریزی و تهیه مقدمات این رویداد مهم را آغاز کرده است.

 

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر بیشتر برنامه های این رویداد مهم با محوریت فضای مجازی اجرا شد که خوشبختانه با بازگشایی و رفع محدودیت ها امسال شاهد برگزاری این رویداد مهم در رشته های مختلف و با مشارکت مردم خواهیم بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس یک بستر عظیم در جهت تولید آثار فرهنگی – هنری در جهت حفاظت و صیانت از هویت و نام خلیج فارس است و هر ساله باید این رویداد مهم به دلیل بازدارندگی که ایجاد می کند با قوت و در سطح بالای تبلیغاتی و علمی برگزار شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان بیان کرد : شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور مقامات عالی مرتبه استان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  و... به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می شود و خط و مشی و اولویت های برنامه های امسال مشخص و اجرا خواهد شد.

 

وی بر گستردگی و مردمی بودن ، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده ، حضور اساتید و پژوهشگران ملی و بین المللی استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و ... تاکید کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1162937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha