کویت: توزیع وعده های غذایی افطار در میان کارگران مهاجر از سوی خیریه ها

با آغاز ماه مبارک رمضان، موسسات خیریه و نیکوکاری به منظور توزیع افطار به مکان های بسیاری با تراکم بالای جمعیت کارگران مهاجر در مناطق مختلف کویت رفته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « arabtimesonline»، به گزارش روزنامه الرای با آغاز ماه مبارک رمضان، موسسات خیریه و نیکوکاری به منظور توزیع افطار به مکان های بسیاری با تراکم بالای جمعیت کارگران مهاجر در مناطق مختلف کویت رفته اند.

این سازمان‌ها از همان رسم توزیع وعده‌های غذایی برای کارگران پیروی می‌کنند که به مدت دو سال در طول همه‌گیری کرونا تجربه کرده بودند.

این سومین سالی است که این سازمان ها به این رویه ادامه می دهند. به نظر می‌رسد که در طول همه‌گیری کرونا ، روند ساماندهی میزهای غذا در کنار مساجد و میادین از بین رفته است.

 با توجه به الزامات سختگیرانه برای برپایی این سفره ها در مساجد، موسسات خیریه به توزیع وعده های غذایی انفرادی بین روزه داران در مناطقی که تراکم کارگری زیادی داشتند، ادامه دادند.

صدها مهاجر از ملیت های مختلف در صف ها منتظر می مانند تا بسته های غذایی توسط مقامات استان جهرا توزیع شود.

 وزارت بهداشت مجوز توزیع بسته های غذایی به صورت انفرادی در ماه مبارک رمضان را صادر کرده است.

این روزنامه بر توزیع سفره های افطاری توسط تعدادی از انجمن های خیریه به روزه داران در محبوبه، منگاف، جلوه الشیوخ، شهر کویت و مناطق دیگر نظارت داشت.

دست اندرکاران توزیع وعده های افطاری در این باره می گویند: بعضی از کارگران هنگام افطار کار می‌کنند و غذای خود را کنار می‌گذارند تا بعد از اتمام کار، غذا بخورند. برخی دیگر در آن زمان آنچه برایشان کافی است می خورند و بقیه را کنار می گذارند تا در سحری بخورند. پس نعمت ضایع نمی شود و ما تضمین می کنیم که بیشتر آن را مستحقان مصرف می کنند.

کد خبر 1162967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha