بررسی مشکلات قضایی مردم در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: حضور در مساجد و بررسی مشکلات قضایی مردم، در راستای اجرای منویات و دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مراکز استانها در میان مردم ،در اجتماعات و مساجد و شنیدن مشکلات و مسائل مردم انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان  حاضر و از نزدیک مشکلات قضایی مردم را بررسی کرد.

 

وی افزود: امروز دیدار با مردم و بدون واسطه  همزمان با سومین روزاز ماه مبارک رمضان  با حضور در مسجد امام حسین(ع) آن هم بدون تشریفات و در فضای بسیار صمیمی نماز گزاران و روزه داران محله سعدی شمالی  انجام شد .

 

رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: این اولین دیدار و  حضور از پیش اعلام نشده مسئولان قضایی استان در این مکان مقدس می باشد که در طول ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد. 

 

رییس شورای قضایی استان بیان کرد: دیدار امروز با اقشار مختلف مردم و نماز گزاران و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنها با سعه صدر همکاران قضایی انجام شد و دستورات لازم نیز برای بررسی و اقدامات لازم صادر شد .

 

وی ادامه داد: حضور از پیش اعلام نشده در میان مردم و  نمازگزاران که مورد توجه و استقبال  امام جماعت مسجد و نماز گزاران  قرار گرفت، برای مسئولان قضایی یک تکلیف، توفیق و ارزشمند بود.

 

لازم به ذکر است رییس کل دادگستری استان و هیئت نماز ظهر و عصر را در جمع نماز گزاران به جماعت اقامه کردند.

 

کد خبر 1162998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha