جشن روزه اولی ها  در مساجد شیعه و سنی زاهدان برگزار می شود

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان گفت: جشن روزه اولی ها دهه اول ماه رمضان در مساجد شیعه و سنی زاهدان برگزار می شود.

«حجت الاسلام والمسلمین علی خیور» مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت ائمه جماعات و مساجد فعال در امر تبلیغ و جمعی از هیئت امنای مساجد در محل مسجد طالقانی زاهدان خبر داد. 

 

خیور با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ویژه برنامه های این ماه با حضور ۱۷۰ مبلغ شامل ۱۱۰ ائمه جماعات مساجد و ۶۰ مبلغ اعزامی از شهرهای اصفهان، مشهد و قم در زاهدان برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن روزه اولی ها در حوزه پسران و دختران تازه به سن تکلیف رسیده در طی دهه اول ماه رمضان در مساجد شیعه و سنی خبر داد و افزود: برگزاری جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن و برپایی نشست های صمیمی و افطاری های مشترک شیعه و سنی از جمله برنامه های این ماه خواهد بود.

 

مدیر تبلیغات اسلامی زاهدان با اشاره سنت آماده سازی مساجد پیش از ماه مبارک رمضان گفت: غبار روبی مساجد از ابتدای امسال تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در حوزه شهرستان زاهدان انجام شده و مساجد تطهیر و با گلاب شست و شو شده اند و آماده پذیرایی و استقبال از روزه داران هستند.

کد خبر 1163004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha