برگزاری جشنواره «نوآوری و فناوری شیراز» با هدف تحقق شعار سال

محمودی گفت: جشنواره «نوآوری و فناوری شیراز» با هدف تحقق شعار «تولید، دانش ‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» توسط پارک علم و فناوری فارس در اردیبشهت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمودی»، امروز (سه شنبه 16 فروردین) با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره «نوآوری و فناوری شیراز» در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف تحقق شعار «تولید، دانش ‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» توسط پارک علم و فناوری فارس در اردیبشهت برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس افزود: برگزاری این جشنواره ضمن پرهیز از موازی کاری موجب رفع خلاهای موجود در چرخه تولید فناوری از تولید ایده تا ایجاد و فروش فناوری با استفاده از ظرفیت اساتید، مدرسان، دانشجویان، دانش آموزان و کارشناسان، دانشگاه، آموزش و پرورش و صنعت کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: کارآفرینان برای شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس https://shiraztechfestival.ir/fa مراجعه کنند و مهلت ارسال طرح تا ۱۰ اردیبهشت خواهد بود و جشنواره نیز  از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: نفرات برتر جشنواره نیز به پارک ‌های علم و فناوری و صندوق ‌های حمایتی و سرمایه گذاران معرفی می شوند و محورهای جشنواره شامل فناوری زیستی، نانو، الکترونیک، کنترل و سخت افزار‌های رایانه ‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار‌های کامپیوتری، تجهیزات پیشرفته ساخت، تولید و آزمایشگاهی، دارو‌های پیشرفته، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی، هوافضا، انرژی‌های نو، محصولات پیشرفته در حوزه‌های علوم شناختی، گیاهان دارویی و کشاورزی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و آب، خاک و هوا، معدن، فناوری‌های دریایی، ساختمان و راه ‌سازی است.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان فارس اعلام کرد: شرکت‌هایی که از فروردین ۱۳۹۹ به بعد تاسیس شد و دارای محصول اولیه (MVP) هستند و اساتید و دانشجویان دانشگاه ‌ها و افراد صاحب ایده که موفق به تولید محصول اولیه (MVP) شده اند در اولویت جشنواره قرار دارند.

کد خبر 1163007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha