انزلی شهر فقه و فقاهت است

پرخوش سعادت انزلی را شهر آیت الله خائفی، پیشوایی و نجفی و شهر فقه و فقاهت دانست گفت: برنامه ریزی های شهری باید به گونه ای باشد که اگر کسی وارد این شهر می شود بداند به شهر بزرگان فقه وارد شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «محمد پورخوش سعادت » امروز (سه شنبه، 16 فروردین ) در جلسه شئون فرهنگی شهرستان اظهار داشت: ورود به سرزمین مسلمین با سایر بلاد متفاوت است لذا چهره شهر انزلی باید در مناسبت های مختلف مذهبی از جمله ماه مبارک حال و هوای ایام را تداعی کند.


فرماندار انزلی تصریح کرد: انزلی را در گذشته با عنوان دارالمومنین می شناختند لذا باید با بررسی عملکردهای ادارات فرهنگی شهرستان ارزیابی دقیقی برای برنامه ریزی های آتی صورت گیرد تا بدانیم با وضعیت مطلوب چقدر فاصله داریم.


وی تاکید کرد: با برگزاری جلسات تکراری دردی دوا نمی شود در جلسات آینده ادارات متولی فرهنگ باید با پیوست کاری که می خواهند انجام  دهند در این جلسات شرکت کنند.


پورخوش سعادت انزلی را شهر آیت الله خائفی ، پیشوایی و نجفی و شهر فقه و فقاهت دانست گفت: برنامه ریزی های شهری باید به گونه ای باشد که اگر کسی وارد این شهر می شود بداند به شهر بزرگان فقه وارد شده است. این فقهای ارزشمند سرمایه های فرهنگی شهر هستند لذا باید ابعاد مختلف شخصیتی این بزرگان را پررنگ کنیم.


وی خاطر نشان کرد: رمضان باید بعنوان اولویت اول نیروی انتظامی قرار گیرد و ترجیح امر به معروف و نهی از منکر و ارشادی باشد. سپاه هم در ایام ماه رمضان گروهای بسیجی و ارشادی را ساماندهی کند و درصورت مشاهده افراد متجاهر و هنجار شکن توسط دستگاه قضایی اقدام لازم انجام شود.

 

کد خبر 1163011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha