تشکیل ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به دبیری فرمانداران در فارس

طاهری گفت: ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در تمامی شهرستان ‌ها به دبیری فرمانداران تشکیل شده و لازم است تا اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر طاهری»، امروز (سه شنبه 16 فروردین) در نشست بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی مطلوب برای تبیین شخصیت و دیدگاه هنرشناختی شهید «آوینی» است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز افزود: دستگاه های اجرایی و سازمان های فارس باید برای برگزاری هر چه مطلوب این هفته تلاش کنند و تمام برنامه های هنری با نگاه تحولی دنبال شوند.

وی اضافه کرد: ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در تمامی شهرستان ‌ها به دبیری فرمانداران تشکیل شده و لازم است تا اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود و اقدامات و فعالیت‌ های دستگاه ها ارزیابی خواهد شد و فرمانداری شیراز و استانداری فارس از برترین ها تقدیر خواهند کرد.

طاهری با اشاره به حضور هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: این هنرمندان موجب  تولید آثار بدیع و خلاقانه در حوزه هنر شده اند و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده اند.

وی ادامه داد: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌ های حضرت امام خمینی (ره) و با تکیه بر آموزه‌های دینی است و مردم آزادی خواه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است و هنر با کارکرد‌های اجتماعی و سیاسی متعهد می شود و هنرمند را ملزم می‌ کند با دقت مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه خود را بررسی کند.

طاهری اضافه کرد: نگاه ما در زمینه هنر انقلابی نباید مناسبتی باشد و در تمام ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم و نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا ادای دین کنیم.

وی گفت: شهرداری های شیراز و صدرا و سایر دستگاه های برای  برگزاری ویژه برنامه های این هفته باید اهتمام ویژه‌ کنند تا شهر رنگ و بوی متناسب با هفته هنر انقلاب اسلامی به خود بگیرد.

طاهری تصریح کرد: برای شناساندن هنر انقلاب اسلامی و حقایق انقلاب اسلامی از ظرفیت رسانه‌ های برخط و تصویری باید بهره‌ مند شویم.

کد خبر 1163015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha