شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی در بیانیه ای حادثه امروز را در جهت اختلاف بین مسلمانان اعلام کرد

روابط عمومی شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی شک نیات شوم استکبار جهانی در پشت جنایت هولناک امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) در خصوص ایجاد اختلاف بین مسلمانان محرز و مشخص است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، روابط عمومی شورای هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی عصر سه شنبه در بیانیه خود اعلام کرد: بی شک نیات شوم استکبار جهانی در پشت جنایت هولناک امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) در خصوص ایجاد اختلاف بین مسلمانان محرز و مشخص است.

 

این بیانیه افزود: شهادت مظلومانه خادمین قرآن و عترت در حرم مطهر رضوی و هتک حرمت این مکان مقدس در ماه بهار قرآن را خدمت صاحب الزمان (عج) و تمامی مسلمانان تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم. بدینوسیله ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده معظم این عزیزان که از جهادگران خدمت رسانی به محرومان جامعه بوده اند از دستگاه قضائی و امنیتی کشور خواستاریم ضمن معرفی دست‌های پشت پرده این جنایت غم انگیز هرچه سریعتر قاتل این دلدادگان به اهلبیت (ع) را به سزای عمل ننگین خود برسانند.

 

روابط عمومی شورای هیات‌های مذهبی در بیانیه خود اظهار داشت: هیئات مذهبی مشهد مقدس همچون گذشته با احترام به قانون هیچگونه تجمعی بابت این موضوع در دستور کار خود ندارند که دستاویزی به دست دشمنان قسم خورده این آب خاک شهید پرور ندهند.

کد خبر 1163042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha