مسئولان در رسیدگی به مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند

رضایی‌پور خدمت به مردم را عین عبادت دانست و گفت: مسئولان در رسیدگی به مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستار،«عنایت رضایی‌پور» سه‌شنبه( ۱۷ فروردین) در میز خدمت جهادی دستگاه‌های اجرایی که در مسجد پالودلوق روستای حیران آستارا برگزار شد، اظهارکرد: شنیدن سوالات و مطالبات مردم و پیگیری برای برطرف کردن مشکلات جزء وظایف مدیران است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه حضور مسئولان در بین مردم نقش مهمی در اعتمادبخشی و امیدآفرینی دارد، افزود: حضور مسئولان بین مردم و شنیدن مشکلات و برطرف کردن آن، باید در اولویت کاری مدیران باشد.

 

وی خدمت به مردم را عین عبادت دانست و تصریح‌کرد: مسئولان در رسیدگی به مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

 رضایی‌پور گفت: این میز خدمت و جلسه مطالبه‌گری زمینه ارتباط رو در روی مردم و مسئولان را فراهم کرد.

 

عالی‌‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا ادامه داد: در میز خدمت مردم به راحتی و بدون واسطه به طرح نیازها و انتقادات خود در حوزه‌های مختلف می‌پردازند و مسئولان نیز ضمن رسیدگی به مشکلات آنان به سوالات آنان پاسخ می‌دهند.

 

وی بیان‌کرد: برپایی میز خدمت این امکان را فراهم می‌کند تا مسئولان بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکلات مردم را بشنوند و آنها را به‌طور صحیح راهنمایی کنند تا مردم در کوتاه‌ترین زمان و با تحمل کمترین مشقت مشکلات خود را برطرف کنند.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: برپایی میز خدمت در سطح محلات نمونه کار جهادی است و در برطرف کردن مشکلات مردم موثر است و باید با تعامل مسئولان تداوم داشته باشد.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: حضور مسئولان در بین مردم باعث پیوند عمیق‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود و رسیدگی به مشکلات مردم و برطرف کردن آن توسط مسئولان باید در اولویت امور باشد و خدمت به مردم برای مسئولین یک وظیفه است و ما باید خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانیم.

 

گفتنی است، حل مشکل ماشین‌آلات اطفاء حریق منطقه، شن‌ریزی معابر روستا، بهسازی شبکه آب‌رسانی، تدوین و اصلاح طرح هادی روستا، توجه به کشاورزی و باغداری روستا، صدور سند مالکیت برای زمین‌های زراعی، عدم حضور دستگاه‌های سنگین راهداری در ایام بارش برف، عدم آنتن‌دهی خطوط ارتباط مشترکین شبکه تلفن همراه‌، روشنایی معابر، تعویض کابل‌های برق، لزوم ایجاد یک واحد خدمات قضایی و انتظامی در منطقه حیران، لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایان منطقه توریستی حیران و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی برای رونق صنعت گردشگری به افراد واجد شرایط، موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی و مطالبه‌گری ساکنین روستا قرار گرفت و فرماندار و مسئولان شهرستان نیز قول حل این مشکلات را در کمترین زمان ممکن دادند.

 

رونمایی از تابلو خیابان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حیران از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز در روستای حیران انجام شد.

کد خبر 1163046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha