لزوم اولویت بندی پروژه های نیمه تمام

علیزاده از ادارات خواست تا اولویت بندی پروژه های نیمه تمام را انجام داده و با هماهنگی فرمانداری جهت تکمیل پروژه ها اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» شامگاه (۱۶ فروردین) در شورای اداری بشرویه اظهار داشت:‍ همه ما مسئولین امانت دار خون شهدا هستیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه افزود: در طول ۴۰ سال گذشته هم عبرت و هم الگو روبروی ما بوده است و در این مدت کسانی که به ولایت فقیه و نائب امام زمان(عج) پشت کردند عبرت بوده و کسانی همچون شهیدان رجایی و باهنر و سردار شهید سلیمانی الگو شده اند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید پای ولی امر مسلمین بمانیم و قدر این ملت را بدانیم، ادامه داد: باید به معنای واقعی کلمه خادم مردم باشیم چرا که اگر خوش رویی و عدالت در مواجه با مردم را رعایت کردیم قدر این نعمت که خدمت به مردم است و به ما داده شده را دانسته ایم.

 

علیزاده در ادامه بیان کرد: جایگاهی که ما داریم مردم به ما داده اند و همواره بدانیم هرچی آبرو و عزت داریم از مردم است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه اظهار داشت: خوشبختانه در این دولت زمینه خدمت فراهم شده و ما باید همچون رئیس جمهور خود که نمونه یک مدیر انقلابی و مردمی است، باشیم‌.

 

وی به اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: اقامه نماز یک فریضه الهی است و همه کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در اول وقت باید نماز را به صورت جماعت اقامه کنند و در این زمینه بازدید سرزده در ادارات داشته و عملکرد مدیران اجرایی لحاظ خواهد شد.

 

علیزاده با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و مردم در این دولت مردمی خط قرمز است، ادامه داد: در صورت عدم رعایت این مهم، کوتاه نیامده و برخورد جدی با مدیر خاطی خواهیم داشت.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه تاکید کرد: بیان خدمات نظام اسلامی و دولت مردمی نیز بسیار مهم است و این گونه گزارش ها به مردم باید ارائه شود و رفتار ما با مردم باید به گونه ای باشد که خاضعانه در برابر مردم باشیم و در دیدارهای مردمی خدمات دولت و جایگاه ولایت را برای مردم تشریح کنیم.

 

وی همچنین از ادارات خواست تا اولویت بندی پروژه های نیمه تمام را داشته باشند و با هماهنگی فرمانداری جهت تکمیل پروژه ها اهتمام لازم را داشته باشند.

 

علیزاده در پایان عنوان داشت: اگر تغییر و تحولی نباشد پویایی نیست و برای توانمندسازی نیروی انسانی تغییر و تحولات نیاز است.

کد خبر 1163065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha