تمرکز بیشتری روی مجموعه‌های مردمی در مقوله امر به معروف صورت پذیرد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: تمرکز بیشتری روی مجموعه‌های مردمی نسبت به ادارات و دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد تا کار ماندگار بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای گسترش ستاد‌ها و ارتقاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را یک معروف دانست و افزود: مشارکت مردم در امر به معروف و نهی از منکر یک پیشرفت بزرگ است و باید تمرکز بیشتری روی مجموعه‌های مردمی نسبت به ادارات و دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد تا کار ماندگار بشود.


امام جمعه زاهدان ادامه داد: معروف‌های ترک شده و منکرات در حال انجام زیادی وجود دارد که رسیدگی به همه آن‌ها در توان ما نیست اما باید چند محور مهم کار را انتخاب و روی آن تمرکز کنیم.
آیت‌الله محامی اظهار داشت: ترویج مبانی انقلاب اسلامی خود یک معروف بزرگ سیاسی و اجتماعی است که متاسفانه در این جهت کار زیادی صورت نگرفته و باعث شده برخی از جوانان در نتیجه تبلیغات سوء دشمنان دچار شبهه شوند.

 

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: انسجام امت اسلام و وحدت نیز یک معروف مهم و در مقابل، خدشه وارد کردن بر آن یک منکر است که باید فعالیت و تبیین در این راستا انجام شود.

 

وی مطالبه‌گری مردم از مسئولان را از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ادامه داد: درگیری‌های طایفه‌ای و برخی فساد‌های اداری از مصادیق منکر در جامعه هستند که می‌بایست مدنظر قرار بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: مقوله عفاف و حجاب دامنه گسترده ای دارد که یک مجموعه به تنهایی نمی‌تواند عهده‌دار آن باشد و باید نسبت به رشد برخی پدیده‌های ناهنجار هر چند اندک در جامعه توجه داشت.

 

همچنین در ابتدای این دیدار محسن اکبری دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جدید در زمینه شبکه‌سازی و گسترش شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و هم‌چنین حوزه عفاف و حجاب فعالیت ویژه‌ای خواهد داشت.

کد خبر 1163071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha