توسعه فعالیت فرهنگی و هنری آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

ریواده هرچه به توسعه فعالیت فرهنگی و هنری توجه کنیم، آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« احمد ریواده » در جریان بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش و رسالت هنرمندان و فعالان فرهنگی را در جهاد تبیین و نیز زمینه سازی برای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین» گفت: دستگاههای فرهنگی نیز باید در این زمینه به تلاش های خود بیفزایند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر لزوم حرکت برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب ادامه داد: در این عرصه همه قشرها به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و دستگاههای همسو با فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه و رسالت خطیری بر عهده دارند.

 

وی  فرهنگ را در تمدن سازی زیربنا عنوان کردوافزود: در این زمینه همه فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی، نخبگان فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به محوریتی که در امور فرهنگی و هنری دارد به عنوان پیشران توسعه فرهنگی محسوب شده و باید فعالیت های ارزشمندی را ارائه کند.

 

ریواده ضمن بیان اینکه هرچه به توسعه فعالیت فرهنگی و هنری توجه کنیم، آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر خواهد شد اضافه کرد: برای اینکه مردم حال خوبی داشته باشند باید تولیدات فرهنگی هنری فاخری داشته باشیم و به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه کمک کنیم.

 

وی ب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به شعار سال ۱۴۰۱ نیز اشاره واظهارکرد: برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در این نامگذاری باید برنامه ها و فعالیت هایی را طراحی و اجرایی کنیم و برای امر مهم جهاد تبیین نیز استفاده از هنر به عنوان عامل تاثیرگذار باید توجه ویژه کنیم تا در پایان سال ۱۴۰۱ آثار فرهنگی و هنری مناسب و تاثیر گذاری داشته باشیم.

 

«فرشید فلاح لاله زاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای شاخص های فرهنگی هنری، ارتقای جایگاه اداری و توجه به مباحث اداری و مالی، جذب نیروی جدید و ... ارائه کرد.

 

کد خبر 1163105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha