سفره اطعام مهدوی در شهرستان خرمدره پهن می شود

حجت الاسلام ملکی از مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در برپایی سفره اطعام مهدوی (افطاری ساده) و جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان دراین شهرستان گفت: در خصوص هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات مذهبی ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان سه نشست تخصصی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: در این جلسات هماهنگی لازم برای حضور مبلغین در مدارس و برگزاری محافل انس با قرآن وحضور هر چه بیشتر دانش آموزان و ورزشکاران در محافل انجام شد.

 

وی بر ضرورت حضور سخنرانان و روحانیون در اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: گفتمان های دینی و ویژه برنامه های جشن روزه اولی ها ازدیگر برنامه های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

 

به گفته این مسئول، ویژه برنامه شب های قدر هم به مدت یک هفته در سطح شهرستان برپا خواهد بود و جلسات تفسیر با محوریت کتاب امت قوی برای برخی از ادارات پیش بینی شده است.

 

ملکی از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در زمینه برپایی سفره اطعام مهدوی ( افطاری ساده) و جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان با این کمیته مشارکت خواهیم نمود.

 

کد خبر 1163113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha