آمار سرقت در خراسان جنوبی ۶ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سرقت ها در خراسان جنوبی، نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۷ فروردین) در دیدار جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی ترددها در محورهای خراسان جنوبی اظهار کرد: در نوروز امسال علی رغم افزایش ترددها شاهد کاهش فوتی ها تصادفات در جاده های استان بودیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در نوروز امسال هشت نفر از هموطنان ما جان خود را در تصادفات جاده ای استان از دست دادند که این آمار در نوروز سال گذشته ۲۸ نفر بوده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ورودی و خروجی به استان ۶۲ درصد افزایش داشته است، افزود: روزانه بیش از ۳۶ هزار نیرو پلیس با برنامه ریزی در سطح استان بکارگیری شدند.

 

سردار فرشید با اشاره به کاهش ۶ درصدی سرقت ها در سطح استان در تعطیلات نوروز، عنوان کرد: در سطح جاده ها و دورن شهرها بیش از هفت هزار و ۸۰۰ واحد گشت بکارگیری شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام نوروز بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد که در سال گذشته قریب ۷۴ تن مواد مخدر در استان کشف شد و دستگیری ها نیز چندین برابر افزایش یافته بود.

 

وی با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ رانندگی، برای یادآور شد: در برخوردهایی که با رانندگان متخلف داشته ایم ۸۱ درصد آنان بین ۲۰ تا ۴۰  سال سن داشتند که امیدواریم مسئولان مربوطه در کنار اقدامات مقابله ای بتوانند در اقدامات فرهنگی و ایجابی نقش خود را ایفا کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1163114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha