محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن در کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان محفل روزانه جز خوانی قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر در کانون شهید بهشتی ملایر برگزار می‌شود.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده و  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر با بیان اینکه طی سالهای گذشته  یکی از برنامه های این کانون جزءخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه توسط قاریان برجسته شهرستان بوده افزود: امسال نیز محفل جز خوانی و تلاوت قرآن  با حضور قاریان برجسته شهرستان هر روز بعد از  نماز ظهر و عصر در  مسجد حاج صفی انجام می‌شود.

وی برگزاری نماز ظهر و عصر وهمچنین برگزاری نماز مغرب و عشاء به صرف افطاری را از دیگر برنامه های این کانون در ماه رمضان برشمرد و تصریح کرد:  سخنرانی  روحانیون و بیان مسائعل شرعی روزانه بعد از نماز از دیگر  برنامه های در حال انجام  توسط این کانون در ماه رمضان است.

وی  برگزاری کلاس های آموزش قرآن ویژه خواهران  در ایام ماه مبارک رمضان را نیز از دیگر  برنامه های این کانون دانست و تصریح کرد: قرار است برنامه  جشن میلاد امام  حسن مجتبی(ع) و مراسم شب های قدر را نیز در فضای مسجد توسط اعضای کانون و حضور اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

کمالی همچنین از توزیع بسته های معیشتی در ایام شب های قدر توسط این کانون  خبر داد و گفت: در صورت کمک خیرین این کمکها را خواهیم داشت.

 

کد خبر 1163115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha