پروژه ساخت مسجد جدید در «دسوتو» آمریکا به تصویب رسید

جامعه مسلمانان در شهر «دسوتو» واقع در ایالت «تگزاس» آمریکا صاحب مسجد جدیدی خواهند شد که درهای آن به روی همه باز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « mpbonline»،جامعه مسلمانان در شهر «دسوتو» واقع در ایالت «تگزاس» آمریکا صاحب مسجد جدیدی خواهند شد که درهای آن به روی همه باز است.

«ماهر عبدالرشید» که از دست اندرکاران ساخت این مسجد است در این باره می گوید: این مکان در شهرستان دسوتو، یکی از مناطقی که سریع‌ترین رشدجمعیت را در ایالت  تگزاس دارد مانند خانه دومی خواهد بود که کودکان می توانند با حضور در آن در کلاس‌های مذهبی با همسالان خود شرکت کنند .

او می گوید: ما به هر کسی که به کمک نیاز دارد کمک خواهیم کرد. ما درهای مسجد را به صورت گسترده و برای ورود همه باز خواهیم کرد.

«ریاض الخیاط» ، یکی دیگر از افرادی که در پروژه ساخت این مسجد مشارکت دارد در این باره می گوید: فکر می‌کردم به خاطر مخالفت هایی که صورت گرفت عقب نشینی برای ساخت مسجد صورت بگیرد اما مقامات شهر با این پروژه موافقت کردند.

گزارش کارکنان کمیسیون برنامه‌ریزی می‌گوید که این پروژه تمام الزامات منطقه‌بندی را برآورده می‌کند، اما زمانی که این پیشنهاد به هیئت حاکمه شهر رسید، تنها یکی از اعضای هیئت رئیسه به تصویب آن رای داد.

هدر ویور، وکیل این پروژه که که از مسئولان شهر به دلیل تبعیض مذهبی از طرف شکایت کرد گفت که در این مورد، احساسات ضد مسلمانان بسیار واضح بود.

ویور می‌گوید: به طور معمول، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی عمیق تر شوید تا متوجه می‌شوید که هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهایی مانند اینکه مسجد موجب ایجاد سروصدا و مزاحمت برای ساکنین منطقه می شود ،وجود ندارد.

کد خبر 1163219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha