برگزاری مسابقه «قرآن امید خانواده» در جهرم

حجت الاسلام فاطمی از برگزاری مسابقه «قرآن امید خانواده» در ایام ماه رمضان به همت طلاب حوزه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «عبادالله فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «قرآن امید خانواده» نام مسابقه ای است که در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

 

مدیر حوزه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم افزود: این مسابقه به صورت روزانه برگزار می شود و شرکت کنندگان تا ظهر روز بعد فرصت دارند تا در مسابقه روز گذشته شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: سوالات مسابقه از سخنان رهبری انقلاب (مدظله العالی) مطرح می شود که در قالب کلیپ های چند دقیقه ای تهیه شده و همراه با سوالات در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

حجت الاسلام فاطمی عنوان کرد: این مسابقه روزانه پنج نفر برنده دارد که نفرات برتر به قید قرعه مشخص شده و برندگان هر مسابقه در روز بعد معرفی می شوند.

 

وی به شیوه برگزاری مسابقه «قرآن امید خانواده» اشاره کرد و اظهار داشت: هر روز از متن سخنان رهبری انقلاب (مدظله العالی) یک سوال چهار گزینه ای مطرح می شود که شرکت کنندگان باید پاسخ آن را به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره اعلام شده ارسال کنند.

 

مدیر حوزه علمیه «امام رضا (ع)» جهرم در پایان عنوان کرد: در سال های گذشته نیز این مسابقه برگزار شده اما موضوع آن احکام، مسائل شرعی مرتبط با ماه رمضان و برخی مباحث عقیدتی بوده است.

 

کد خبر 1163221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha