خدمت به نیت امام رضا(ع) از توزیع گوشت قربانی تا کمک به ترک اعتیاد یک نیازمند بابلسری

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر به نیت امام رضا(ع) و ترویج سیره آن حضرت زمینه ترک اعتیاد پدر یک خانواده نیازمند چهار نفره را عهده دار شدند.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان با اجرای طرح های ابتکاری درصدد رفع نیازمحرومین هستند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر افزود: بمنظور اطعام خانواده های نیازمند و محروم در ماه مبارک رمضان تعداد سه رأس گوسفند که توسط خیرین به دفتر خدمت رضوی بابلسر اهداء شده به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) قربانی و گوشت های نذری با رعایت پروتکل های بهداشتی دراختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

وی به همراهی امام جمعه شهرستان بابلسر با خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در رفع آلام نیازمندان اشاره و بیان کرد: با همانگی انجام شده توسط دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر به اتفاق امام جمعه، رئیس کمیته امداد و رئیس بهزیستی بابلسر، از یک خانواده نیازمند چهار نفره که پدر خانواده معتاد است، دیدار بعمل آمد.

 

 ولی تبار از اهدای سبد کالا به ارزش یک میلیون تومان به این خانواده خبر داد و یادآورشد: همچنین توسط امام جمعه بابلسر مبلغ پانصد هزار تومان کمک نقدی به این خانواده محترم اهداء شد.

 

وی گفت: مقرر شده زمینه ترک اعتیاد این نیازمند با همکاری کانون خدمت رضوی و بهزیستی بابلسر فراهم شود و هزینه آن را پرداخت شود و نیز  مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی تقویت دروس بچه ها را پیگیری نماید .

کد خبر 1163257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha