تامین روشنایی ورودی شرقی شهر بندرعباس

نوبانی، از اجرای پروژه تامین روشنایی در ورودی شرقی شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در گفت و گویی خبری با اشاره به اینکه تامین روشنایی ساحل شرقی بندرعباس به همت مجموعه شهرداری در حال اجرا می باشد، بیان کرد: زیباسازی و تامین روشنایی معابر، تامین برق ورودی ها از اولویت های مهم شهرداری است تا شهروندان از زیبای های بصری مطلوب در شهر بهره مند شوند.

 

وی افزود: اجرای این طرح در ساحل شرقی شهر بندرعباس، زمینه سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه با هدف کاهش حوادث رانندگی و افزایش روحیه و ایجاد نشاط در شهروندان را فراهم و زیبایی مبلمان شهری را دوچندان کرده است.

 

شهردار بندرعباس گفت: طول مسیر که تاکنون انجام شده 2/4 کیلومتر است که شامل تعویض 20 عدد پل، 10 کیلومتر جدول گذاری و ایجاد روشنایی 62 عدد پایه چراغ که هرپایه چراغ دارای 4 عدد لامپ LED ،210 وات است.


نوبانی افزود: برای اجرای این طرح 15 میلیارد تومان هزینه شده است که از اسفند ماه سال گذشته شروع و حدود 5 ماه آینده به بهره برداری می رسد.


وی در پایان تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین روشنایی، در صدد هستیم تا با تاکید بر تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان در راستای تامین آسایش و رفاه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1163278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha