زیست مؤمنانه در میان ارکان مسجد باعث جذب مخاطب می شود

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: اگر زیست مؤمنانه در مراودات ارکان اعم از کانون و هیئت امنا و بسیج و... وجود داشته باشد، خودبخود جدب مخاطب اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، چهارشنبه(۱۷ فروردین) در بازدید از کانون فرهنگی هنری«راه قرآن» مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بولوار فیروزآباد؛ مسجد را محل تزکیه انسان ها دانست و تأکید کرد: باید رایحه ای از این فضا در خانواده و زندگی اجتماعی دست اندرکاران مسجد وجود داشته باشد.

 

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان بر کمک مسجدی ها به چرخه اقتصادی در کنار فعالیت های فرهنگی و استفاده از ابزار روز برای ارائه مدل فعالیت های فرهنگی هم تأکید کرد.

 

 

وی اظهار کرد: اگر زیست مؤمنانه در مراودات ارکان اعم از کانون و هیئت امنا و بسیج و... وجود داشته باشد، خودبخود جدب مخاطب اتفاق می افتد اما وقتی ارکان مسجد با هم اختلاف داشته باشند، مخاطب هم جذب مسجد نمی شود.

 

 

در این نشست، امام جماعت و مدیر کانون به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و کمبود نیروی انسانی و عدم تجهیزات و حمایت های لازم از سوی ستاد کانون های مساجد، مورد اشاره قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1163300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha