اعمال، رفتار و  سبک زندگی  باید مملو از نورانیت قرآن و سیره اهل بیت(ع) باشد

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: اعمال، رفتار به ویژه شیوه و سبک زندگی ما باید مملو از نورانیت قرآن و سیره اهل بیت(ع) باشد تا در مسیر کمال و پیشرفت قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» در آئین جزء خوانی قرآن که به مناسبت ماه مبارک رمضان هرساله در مصلی نماز جمعه شهرستان لنده برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری محفل نورانی جزء خوانی قرآن از روز اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به همراه تفسیر قرآن عصرها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: همچنین هر شب محفل مناجات فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی در مصلی نماز جمعه شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم نیز برگزار می شود.

 

وی در ادامه، یادآور شد: اعمال و رفتار به ویژه شیوه و سبک زندگی ما باید مملو از نورانیت قرآن و سیره اهل بیت(ع) باشد تا در مسیر کمال و پیشرفت قرار گیریم.

 

حجت الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد: توجه به معنویت در جامعه یکی از مهم ترین مباحثی است که ما را از آسیب های مختلف اجتماعی مصون خواهد داشت.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تفسیر آیات قرآن در این محافل و مجالس می تواند نقش مهمی در یادگیری مفهومی موضوعات و عبرت های قرآنی به ما بیاموزد و استقبال خوب نوجوانان و جوانان در این مجالس باعث خرسندی است.

کد خبر 1163308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha