۴۰ روحانی به مساجد آستارا اعزام شدند

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: در ماه مبارک رمضان ۴۰ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم به مساجد شهری و روستایی بندر آستارا اعزام شدند.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان ۴۰ روحانی برای تبلیغ احکام دینی به مساجد روستایی و شهری آستارا اعزام شدند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: اعزام مبلغین به مناطق شهری و روستایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت مباحث ارزشی و معنوی در این ماه پر فضیلت می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: در ماه مبارک رمضان امسال علاوه بر روحانیون بومی، تعدادی روحانی از شهر مقدس قم به این شهرستان عزیمت کرده و در مناطق مختلف آستارا به کار تبلیغ می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی از برپایی سفره‌های افطاری ساده در تعدادی از مساجد شهرستان آستارا خبر داد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، جزء خوانی قرآن و ویژه برنامه شب‌های قدر از جمله برنامه‌های فرهنگی و دینی در این ماه پر خیر و برکت در آستار است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اضافه‌کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان همچنین برنامه‌هایی همچون اقامه نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام دینی و جلسات تفسیر قرآن با حضور علما و روحانیان در مساجد آستارا برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: در سالروز شهادت امیرمومنان حضرت علی(ع) مراسم دسته عزاداری خیابانی در آستارا برگزار شده و همچنین به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) در برخی مساجد شهرستان مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

کد خبر 1163332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha