برگزاری مسابقه قرآنی به مناسبت ماه نزول قرآن در صدر آباد

فرجی از برگزاری مسابقه قرآنی به مناسبت فرا رسیدن ماه نزول قرآن در صدر آباد زرندیه خبر داد.

«علی فرجی» با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه نزول قرآن از برگزاری مسابقه قرآنی در بین جوانان و نوجوانان روستای صدر آباد خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ماه رمضان ماه خدا، ماه بخشش گناهان و ماه قرآن است و ترویج فرهنگ و معارف نورانی کلام وحی در جامعه امری ضروری می باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) با اشاره به اینکه به مناسبت ماه نزول قرآن مسابقه قرآنی برگزار می شود، افزود: از افرادی که تمایل به شرکت دارند تقاضا می شود، جهت ثبت‌نام و تحویل سوالات به کانون فرهنگی مسجد مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امتحان این مسابقه حضوری در مسجد به صورت کتبی برگزاری می شود، ادامه داد:  در پایان به نیت چهارده معصوم (ع) به چهارده نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

فرجی با بیان اینکه این مسابقه با هدف تبیین بیش از پیش فرهنگ قرآنی و انس جوانان و نوجوانان با قرآن کریم برگزار می شود، گفت: امید است شاهد حضور گسترده افراد در این مسابقه باشیم و بتوانیم گام موثری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداریم.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد سیدالشهداء صدرآباد اضافه کرد: این برنامه با همکاری هئیت امناء شورا، دهیاری و پایگاه شهید کلاهدوز برگزار می شود.

کد خبر 1163333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha