شهادت علمای شیعه و اهل سنت نقشه دشمن برای ایجاد جنگ مذهبی میان مسلمانان ایران است

شیخ خواجوی گفت: به شهادت علمای شیعه و اهل سنت در حرم مطهر امام رضا (ع) توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف میان شیعه و سنی و راه ‌اندازی جنگ مذهبی میان مسلمانان ایران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، شیخ «عبدالواحد خواجوی»، امروز (چهارشنبه 17 فروردین) با تسلیت شهادت علمای اهل سنت استان گلستان و علمای شیعه در حرم مطهر امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: این جنایت بی شک توسط استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر صهیونیستی و نوچه‌ های آنها سازمان دهی شده است و  این جنایت را به شدت محکوم می کنیم.

امام‌ جمعه اهل سنت شیراز افزود: ارتکاب چنین جنایت‌ هایی توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف میان شیعه و سنی و راه ‌اندازی جنگ مذهبی میان مسلمانان ایران انجام می شود تا امنیت کشور را هدف قرار دهند.

وی اضافه کرد: این اقدام دشمنان با هدف سرگردانی میلیون‌ ها مهاجر افغانستان انجام شده تا روابط دوستانه ایران و افغانستان نیز مخدوش شود اما بصیرت و هوشیاری ملت فهیم ایران موجب خنثی شدن این فتنه ‌ها خواهد شد.

شیخ خواجوی تصریح کرد: به نمایندگی از هیئت امنای مسجد «رسول اکرم (ص)» و اهل سنت شیراز، جنایت به شهادت رساندن علمای شیعه و سنی را محکوم می کنم و به این حادثه را به مسلمانان تسلیت می گویم.

کد خبر 1163337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha